Yapı Kredi Bankası A.Ş. Mensupları Yardım ve Emekli Sandığı Vakfı
Kullanım Kılavuzu

5. REÇETE İŞLEMLERİ

Reçete İşlemleri menüsünden bir hastanın reçetesini kontrol edebilir; veya bir hastanın ilaç bilgisine ulaşabilirisiniz.

5.1 REÇETE KONTROL

Reçete Kontrol işlemlerini Reçete İşlemleri menüsünden; Reçete Kontrol’ u bir kez tıklayarak yapabilirsiniz. (Resim 5.1.1)

Resim 5.1.1 Reçete Kontrol menü ekranı



Yapı Kredi Bankası A.Ş. Mensupları Yardım ve Emekli Sandığı Vakfı Sağlık Provizyon Sistemi’nde Reçete Kontrolü yapmak için reçete kontrol yapacağınız hastanın T.C. Kimlik Numarasını ilgili bölüme giriniz ve ARA'yı tıklayınız. (Resim 5.1.2)

Resim 5.1.2 Reçete Kontrol hasta arama ekranı

* T.C. Kimlik Numarasını hatalı girmeniz durumunda sistem "BELİRTİLEN KİMLİK NUMARASINA SAHİP HASTA BULUNAMADI." hata mesajı verecektir.

Girdiğiniz T.C. Kimlik Numarası geçerli bir numara ise sistem hastayı bulacak ve ekranınızda hastanın sizin eczanenizden girilmiş son 5 reçetesi görüntülenecektir.

Bu listeden işlem yapmak istediğiniz reçeteyi üstüne tıklayarak ayrıntıları ile birlikte görebilirsiniz. Karşınıza gelen Reçete Sonuç ekranından amacınıza uygun olarak REÇETE DÖKÜM, REÇETE DÜZELT yada REÇETE İPTAL işlemlerini yapabilirsiniz.

  1. GİRİŞ
  2. SİSTEMİN İLK KURULUMU
  3. SİSTEME GİRİŞ
  4. REÇETE GİRİŞ
  5. REÇETE İŞLEMLERİ
  6. FATURA İŞLEMLERİ
  7. İLAÇ BİLGİSİ
  8. KULLANICI AYARLARI
  9. ÇIKIŞ

Bu sayfalar MS Internet Explorer 5.5 ve üstü tarayıcılar ile 800x600 ve üstü çözünürlüklerde kullanılabilir.
Windows 98 ve üstü sistemlerin Internet Explorer 7.0 güncellemesi için tıklayınız.