Yapı Kredi Bankası A.Ş. Mensupları Yardım ve Emekli Sandığı Vakfı Sağlık Provizyon Sistemi
Kullanım Kılavuzu
4. REÇETE GİRİŞ
Eczanenizden bir hastaya ilaç vermek için menüden Reçete Giriş’e basınız.
Yapı Kredi Bankası A.Ş. Mensupları Yardım ve Emekli Sandığı Vakfı Sağlık Provizyon Sistemi’nde raporlu ilaçların sistemden
verilebilmesi için öncelikle bu raporun sistemde tanımlanmış olması gerekmektedir.
Rapor ilk defa kullanılacaksa Reçete Giriş’den önce Yapı Kredi Bankası'nı arayarak Rapor Girişi yapılmasını sağlamanız gerekmektedir.
4.1 HAK SAHİBİ ARAMA
Yapı Kredi Bankası Sağlık Provizyon Sistemi Yapı Kredi Bankası
haksahiplerinin ve bakmakla yükümlü oldukları kişilerin tamamını
kapsar. Reçete sahibinin hak sahibi olup olmadığını anlamak
için reçete sahibinin T.C. Kimlik Numarası’ nı ilgili alana yazınız ve ARA’yı bir kez tıklayınız.(Resim 4.1.1)
Resim 4.1.1 Reçete Giriş ekranı
*T.C. Kimlik Numarasını hatalı girmeniz durumunda sistem "BELİRTİLEN KİMLİK NUMARASINA SAHİP HASTA BULUNAMADI." hata mesajı verecektir.
Reçetesini girilecek haksahibinin T.C kimlik
numarası yazılarak arama yapılır.
Bulmak istediğiniz hasta haksahibi ise otomatik olarak reçete giriş ekranı gelecektir. (Resim 4.1.3)
Resim 4.1.3 Reçete Giriş ekranı
-
GİRİŞ
-
SİSTEMİN İLK KURULUMU
-
SİSTEME GİRİŞ
-
REÇETE GİRİŞ
-
REÇETE İŞLEMLERİ
-
FATURA İŞLEMLERİ
-
İLAÇ BİLGİSİ
-
KULLANICI AYARLARI
-
ÇIKIŞ
|